„Pizza la Eti” funcționează din anul 2017 și a devenit o afacere de succes în Osica de Sus. Ea oferă oamenilor posibilitatea de a consuma pizza pregătită conform rețetelor tradiționale italienești, servită prompt, într-o ambianță extraordinară.
Patronul „Pizzei la Eti”, Mihail Trecere, și-a dorit ca afacerea sa să bucure oamenii în general și pe osiceni în special. „ Ne face o mare plăcere și o bucurie deosebită să prezentăm pizza oaspeților noștri. Calitatea produselor și interesele clienților contează înainte de toate” , spunea patronul.
Pentru a afla mai multe despre „Pizza la Eti” am solicitat un interviu tânărului antreprenor, un bun profesionist, modest și tenace pe care l-am găsit la pizzerie dedicându-și tot timpul și implicându-se zi de zi afacerii, tratând orice lucru cu seriozitate.

Bibiana Torcea – Bună ziua !
Mihail Trecere – Bună ziua !
B.T. – Pentru deschiderea „Pizzei la Eti” ai avut niște planuri de afaceri gândite din timp, deoarece ți se pare frumos dar și îndrăzneț să lucrezi în alimentație publică, sau pur și simplu o pasiune mai veche ?
M.T.– Lucrând în afara țării în domeniul gastronomic am căpătat o vastă experiență de-a lungul timpului. Având în vedere că nu exista nici o pizzerie pe raza comunei noastre și constatând că există tineret dornic de a ieși într-un local liniștit conceput ca pizzerie, ca să-și petreacă plăcut timpul liber, am început să pun în aplicare planul afacerii existente. Alături de mine în tot acest timp a fost soția care m-a sprijinit în demersul meu.
B.T. – Ai descoperit că poți trăi bine urmându-ți marea pasiune – gătitul ? (Am aflat că-ți place să gătești și o faci foarte bine) sau pur și simplu ?
M.T.– A fost o mare pasiune a mea, făcând ceea ce-am învățat și ce-mi place cel mai mult. Oficial ideea înființării pizzeriei îi aparține fiicei mele care-și dorea foarte mult o pizzerie în comuna noastră, iar eu m-am conformat și i-am îndeplinit dorința.
B.T. – La început știai ceva despre această meserie ?
M.T.– Da, după cum v-am spus aveam în spate o bogată experiență în domeniul gastronomic, de 10 ani, cu numeroase diplome obținute în restaurante de renume din Germania, cu specific italienesc.
B.T.– Este un business de familie care sunt convinsă că a cunoscut deopotrivă momente frumoase, dar și situații mai grele ? Poți să-mi spui câteva ?
M.T.– Da, este un business de familie. La limita așteptărilor mele ca și momente frumoase pot aminti deschiderea pizzeriei, bucuria și lumina din ochii fetiței mele care era în culmea fericirii că i se îndeplinise visul, bucuria din privirile oamenilor prezenți, încântați de deschiderea localului în comuna noastră, dar și prezența părinților împreună cu copiii lor, fapt nemaivăzut până atunci în Osica de Sus. La celălalt pol, cel al greutăților, pot aminti stresul din dorința de a face cât mai bine ca acest local să funcționeze la standardele dorite. Dorința personală la apropierea deschiderii localului era să mulțumesc în totalitate așteptații clienți, prin amenajarea spațiului și prin calitatea producerii pizzei și a serviciilor oferite.
B.T.– De ce „Pizza La Eti”? De unde ți-a venit ideea acestei denumiri ?
M.T.– „Pizza la Eti” vine de la numele fetiței mele, Erika – Eti așa cum își pronunța ea numele când era mică.
B.T.– Ce înseamnă pentru tine o pizza bună ? Care ar fi caracteristicile necesare ?
M.T.– O pizza bună este o pizza bine coaptă, cu un blat subțire, cu ingrediente italienești atent alese și zilnic proaspete.
B.T.– După părerea ta, care sunt greșelile cel mai des întâlnite într-un local ce oferă pizza ?
M.T.– Asta depinde de felul cum înțelege fiecare proprietar de pizzerie să-și trateze clienții. După părerea mea, cred că în primul rând contează cuptorul de coacere al pizzei și cum am precizat, blatul care trebuie să fie neapărat subțire, și ingredientele neinspirat alese.
B.T.– Care este feedback-ul primit până acum pentru pizzerie ?
M.T.– Unul foarte bun, clienții sunt foarte mulțumiți. Pot spune cu mândrie că avem clienți fideli încă de la deschiderea localului.
B.T.– Ce apreciază clienții tăi mai mult ?
M.T.– În primul rând clienții mei apreciază calitatea pizzei, sortimentele, servirea, ambianța plăcută, curățenia precum și livrarea promptă la domiciliu.
B.T.– Care sunt măsurile pe care le întreprinzi pentru a atrage, reține și fideliza oameni competenți în cadrul pizzeriei pe care o conduci ?
M.T.– Ca măsură importantă pot aminti respectul față de personalul angajat considerându-l ca parte din familie, salariul atractiv, faptul că beneficiază de toate condițiile legale, carte de muncă, concediu de odihnă, masă caldă și multă înțelegere.
B.T.– Cred că cei mai frecvenți vizitatori ai localului sunt în special tinerii. Dar se pot întâlni și oameni pentru înțelegeri de business, nu? Cred că aici își petrec timpul liber prietenii, se relaxează familiile, iar copiii se simt cel mai bine. Am dreptate sau nu?
M.T.– Da, cei mai frecvenți sunt tinerii care-și sărbătoresc onomastica, zilele de naștere, majoratul, 8 Martie etc. Des întâlniți sunt și copiii însoțiți de părinți care vin să petreacă clipe frumoase într-un ambient plăcut, aceasta fiind cea mai mare satisfacție a mea, văzând familiile împreună, părinții relaxându-se după o zi de muncă iar copiii foarte încântați de pizza.
B.T.– Motorul afacerii tale ține de onestitate, vizibilitatea și deschiderea spre clienți ? Ce părere ai ?
M.T.– Da, sunt întru totul de acord !
B.T.– Poți să-mi spui ce planuri de viitor ai ? Mă refer la dezvoltare, extindere, la sortimentele de pizza ce se servesc în localul tău.
M.T.– La momentul actual localul cuprinde două săli moderne de servire a pizzei și o terasă. Da, am planuri de viitor referitoare la o sală laterală amenajată pentru jocuri distractive plus prelungirea terasei. Cât privește sortimentele de pizza pe viitor le voi multiplica, în prezent existând 35 de sortimente.
B.T.– Te-ai gândit să faci o pizza specifică osicenilor ?
M.T.– Da, am în vedere o pizza numai pentru osiceni, dar nu m-am hotărât ce denumire să-i dau.
B.T.– Nu te-am întrebat dacă ai întâmpinat greutăți la deschiderea afacerii tale ? Mă refer la documentația necesară emisă de autoritatea locală cât și de cea județeană specifică activității pe care o desfășori. Este acesta un impediment?
M.T.– Nu am întâmpinat greutăți legate de deschiderea afacerii deoarece am făcut totul după standardele legale.
B.T.– Ai cumva în vedere și accesarea de fonduri europene ?
M.T.– Nu, exclus !
B.T.– Ce sfaturi ai avea pentru un tânăr antreprenor ?
M.T.– În primul rând să aibă experiență și să-i placă ceea ce face pentru că succesul cu siguranță va fi de partea lui.
B.T.– Se apropie cea mai mare sărbătoare a creștinătății – Paștele. Ai în vedere și acțiuni de caritate și de ce nu și sponsorizări?
M.T.– Acțiuni de caritate există aproape zilnic, și vor exista mereu. Le fac cu mare plăcere, cea mai mare mulțumire a mea fiind bucuria din privirile oamenilor.
B.T.– Cum te-ai descrie pe tine în câteva cuvinte ?
M.T.– Ambițios, simplu, respectuos, profe­sionist.
B.T.– Mulțumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi acorda acest interviu și-ți urez mult succes pe mai departe !
M.T.– Și eu vă mulțumesc și vă mai aștept și altă dată, cu noutăți !
B.T.– Voi, osiceni, ați trecut pragul „Pizzei la Eti” sau e timpul pentru o vizită? Mihail și Loredana vă așteaptă cu drag să îi cunoașteți !

http://asociatiaculturalapromemoria.ro/wp-content/uploads/2019/08/IMG-20190423-WA0022.jpghttp://asociatiaculturalapromemoria.ro/wp-content/uploads/2019/08/IMG-20190423-WA0022-150x150.jpgBibiana TorceaOSICEANUL DE CINSTE„Pizza la Eti” funcționează din anul 2017 și a devenit o afacere de succes în Osica de Sus. Ea oferă oamenilor posibilitatea de a consuma pizza pregătită conform rețetelor tradiționale italienești, servită prompt, într-o ambianță extraordinară. Patronul „Pizzei la Eti”, Mihail Trecere, și-a dorit ca afacerea sa să bucure oamenii...Osica de Sus